Bestellen

Je hebt het product of de producten gevonden waar je naar op zoek bent. Dan is de volgende stap bestellen! Hoe doe je dit precies?

Stap 1 : Product selecteren

Je kiest het product dat je wilt hebben, preciseert eventueel het aantal, de kleur en maat en voegt het toe aan je winkelwagen.

Stap 2 : Overzicht winkelwagen 

Je krijgt een overzicht te zien van de artikels die je in de winkelwagen hebt geplaatst met de daarbij horende prijs. Als je denkt dat je nog iets mist dan druk je op de knop 'Ga verder met winkelen'. Indien je aantallen wilt wijzigen kun je dit hier aanpassen, als je bestelling compleet is dan druk je op de knop bestelling afronden. 

Stap 3 : Checkout 

Er zijn twee mogelijkheden om je bestellingen af te ronden, als gast of door zich te registreren (account aanmaken). In beide gevallen zal je je persoonlijke gegevens (zoals contactgegevens en afleveradres) moeten invullen om de bestelling te kunnen plaatsen. Maar indien je je registreert hoef je deze gegevens bij een volgende bestelling niet nogmaals in te voeren. Werk gespaard! Als alle persoons-en adresgegevens zijn ingevuld en je jouw akkoord hebt gegeven met onze algemene voorwaarden is het tijd om over te gaan naar de gewenste manier van betaling. Je kan direct online betalen via Bancontact/Mister Cash, Visa, Mastercard en Maestro. Indien de betaling werd goedgekeurd wordt dit meteen bevestigd. En daarmee is ook je bestelling definitief gebeurd. 

Je ontvangt naderhand nogmaals een bevestigingsmail met alle details over jouw bestelling. Kijk deze nog even na ter controle om zeker te zijn dat alles naar wens is (bestelde producten en contactgegevens). Indien er nog een wijziging dient te gebeuren kan je nog snel contact opnemen via onze klantenservice ([email protected]) om deze recht te zetten.

 

JAARLIJKSE ZOMERSLUITING WEBOUTLET van 30/7 tot en met 31/8 

Tijdens onze jaarlijkse zomersluiting worden er geen bestellingen verzonden. Alle bestellingen geplaatst in deze periode worden vanaf 1/9 verwerkt en verzonden.