Afhalen/Verzending/Levering

BELANGRIJKE WIJZIGING UITLEVERING BESTELLINGEN TIJDENS ZOMERSLUITING

Tijdens onze zomersluiting van 30/7 tot en met 31/8 worden er geen bestellingen verwerkt en verzonden. Uw bestelling wordt eerstdaags vanaf 1/9 behandelt , verwerkt en verzonden. Tijdens onze zomersluiting kan u genieten van gratis verzending op uw bestelling!

We doen ons uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk af te handelen en te versturen. Van zodra we jouw bestelling verstuurd hebben ontvang je een bevestigingsmail met traceercode waarmee je de zending kan opvolgen. 

De levering van kleine en/of niet breekbare goederen gebeurd door DPD.

De levering van grote, zware en/of breekbare goederen gebeurd door een externe transportfirma.

Afhalen 

Het is steeds mogelijk uw bestelling af te halen bij Van Marcke Outlet in Kortrijk, Engelse wandeling 13B. Dit kan tijdens de openingsuren van de Outlet op woensdag van 13.00 tot 17.00 en op vrijdag en zaterdag van 08.30 tot 12.00 en van 13.00 tot 17.00 Wanneer uw bestelling klaar ligt om afgehaald te worden, brengen wij u per e-mail op de hoogte. Afhalingen in de Outlet zijn steeds gratis.

Verzendkosten 

Bestellingen vanaf €150,- worden gratis geleverd binnen België en Nederland. Bij een bestelling onder de €150,- wordt een verzendkost aangerekend van €5,00 (voor België) en €6,00 (voor Nederland).                                                          

Levertijd 

Leveringen met DPD :

Je kan je bestelling verwachten 1 à 2 werkdagen na ontvangst van bevestigingsmail met traceercode. Leveringen vinden niet plaats op weekends en feestdagen. 

DPD informeert je altijd op voorhand over de dag van levering van je pakket. Komt die dag niet uit? Geen probleem, tot op 1 uur voor de levering kan je nog wijzigingen uitvoeren! Je kan het moment en het adres van levering laten wijzigen en je pakket : 

  • laten leveren op een andere dag
  • laten leveren op een ander adres of 
  • laten neerzetten op een veilige locatie.

Op de dag zelf wordt je per e-mail of sms geïnformeerd over het tijdvak van 1 uur waarin je pakket zal aankomen. Check zeker ook je ongewenste mails.

Leveringen met extern transportbedrijf :

Voor grote,zware en/of breekbare goederen gevoelig voor breuk zoals porselein , doen wij beroep op een externe transportfirma. Er wordt alleen op werkdagen en tijdens de kantooruren geleverd , zijnde tussen 08.00 en 17.00                                                                                                                                Wanneer uw bestelling compleet is wordt u per mail en/of telefonisch gecontacteerd voor het maken van een leveringsafspraak voor uw bestelling. Levering van de goederen is tot aan de eerste drempel.

Wat als je niet thuis bent op het moment van levering? 

Leveringen met DPD

Geen probleem. Je pakket wordt bij je buur geleverd. Is deze ook niet thuis? Dan wordt je pakket naar een DPD Parcelshop in je buurt gebracht. Op deze manier heb je je pakket zo snel mogelijk in je bezit en bepaal je zelf wanneer je het gaat ophalen.

Leveringen met een extern transportbedrijf

Wanneer u op de afgesproken dag niet aanwezig bent om de levering in ontvangst te nemen en de chauffeur een tweede maal uw bestelling dient aan te bieden dan zullen hiervoor bijkomende leveringskosten worden aangerekend, afhankelijk van de grote en het gewicht van de zending kunnen deze variëren. 

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen.

Je kan steeds het track en trace nummer van je bestelling raadplegen om te zien waar je pakketje zich bevindt. Is de koerier langs geweest op het moment dat je niet thuis was en vind je geen briefje in de brievenbus, dan ging er misschien iets fout. Contacteer in dit geval onze klantendienst ([email protected]) wij trachten het voor jou uit te zoeken. 

Ik heb schade bij ontvangst van mijn product. 

In het vervelende geval dat je een beschadigt product hebt ontvangen dien je dit binnen de 48 uur na ontvangst van je bestelling te melden via mail bij onze klantendienst ([email protected]) met de nodige info en het bestelbonnummer. Gelieve ook aan te geven of je het product opnieuw wenst te ontvangen of dat je deze enkel wilt retourneren. De kosten voor het retourneren van een beschadigd product zijn uiteraard voor rekening van Van Marcke.